Godt Arbejdsliv er en konsulentvirksomhed, hvor medarbejderne der til hver dag hjælper virksomheder i Danmark med medarbejdertrivsel. Alle konsulenter hos Godt Arbejdsliv har stor indsigt og viden om forskningen inden for medarbejdertrivsel og arbejdsmiljø.
Det er helt afgørende løbende at arbejde med medarbejdernes trivsel og den generelle arbejdsglæde, hvis man vil sikre sig at have medarbejdere, der yder deres bedste og mindske antallet af sygedage. Og af og til kræver det, at man får hjælp fra eksterne til til at øge trivslen, og det er i denne situation, at Godt Arbejdsliv kan træde til.
Udover at sikre, at du som leder får relevante værktøjer, der kan øge motivationen hos medarbejderne, står de også gerne til rådighed med rådgivning, hvis der er opstået stress blandt medarbejdere. En vigtig del af medarbejdertrivsel, handler om at fjerne de situationer og omstændigheder, der kan resultere i at skabe stress hos medarbejdere - og det vil være godt givet ud for både virksomheden og for den enkelte medarbejder.
Godt Arbejdsliv er gerne behjælpelige - både direkte i virksomheden, hvor deres konsulenter gerne indgår i dagligdagen blandt medarbejderne og arbejder sammen med leder og medarbejdere om at øge trivslen og derudover kan man også deltage i foredrag.
Vil du gerne vide mere om, hvordan de kan hjælpe din virksomhed, er du altid velkommen til at kigge forbi deres hjemmeside på www.godtarbejdsliv.dk. Du kan også altid kontakte en af deres konsulenter, hvis du ønsker at have en samtale om de udfordringer, du møder i din virksomhed. Du kan kontakte dem telefonisk på 24 62 13 44 eller skrive en mail til bp@godtarbejdsliv.dk.
Godt Arbejdsliv
Lystoften 17
2740 Skovlunde
24 62 13 44